Renault DeZir

Концепт-кар Renault DeZir: крутий поворот в дизайні і технологіях

Ratings
(0)

Концепт-кар від колишнього головного стиліста «Мазди» Лоренса ван ден Акер, який ознаменував великі зміни для французького бренду.

Перейшовши в 2009 році в Renault, батько останнього покоління Clio Лоренс ван ден Акер насамперед взявся за ґрунтовний перегляд дизайну всієї модельної лінійки компанії. Голландець вступив на посаду дуже вчасно. Адже до того моменту автомобілі з ромбами вже майже десятиліття не надихали. Спочатку новий шеф-дизайнер задумав створити так звану «ромашку» з шістьма пелюстками. Тобто, шість нових автомобілів, які зададуть вектор розвитку стилю бренду. 

Це були прототипи, які уособлювали шість найважливіших аспектів нашого «життєвого циклу»: любов, вивчення, сім'я, робота, відпочинок і мудрість. Щоб візуалізувати «любов», ван ден Акер створив Renault DeZir, який дебютував на мотор-шоу в Парижі у 2010 році, - трохи більше ніж через рік після початку роботи художника в Renault. 

Озираючись сьогодні на серійні автомобілі французької марки, створені під керівництвом ван ден Акер, можна без праці угледіти в їх зовнішності риси DeZir. Зокрема, великий логотип Renault на «носі» і радіаторну решітку у формі краватки-метелики. Особливо у Megane і Talisman. Були у прототипу і куди більш оригінальні рішення, які не пішли у виробництво. Наприклад, вражаюча корми з широкими колісними арками, як у справжнього суперкара, або асиметричні двері «крило чайки» - водійська підіймалася уперед, а пасажирська — назад, що символізують гармонію інь і ян. 

Кузов Renault DeZir був виготовлений з кевлару, а в основі концепту лежало сталеве трубчасте шасі. В результаті автомобіль вийшов неймовірно легким - його маса становила всього 830 кг. Інтер'єр був ще більш футуристичним, ніж екстер'єр. У ньому домінував білий колір, підкреслений яскраво-червоними акцентами у вигляді глянцевих вставок на передній панелі, і контрастні прожилки в структурі крісел, що нагадують шезлонги. 

Цікаво, що DeZir був електромобілем і приводився в рух 150-сильним електромотором від серійного Renault Fluence Z.E. Літій-іонний акумулятор на 24 кВтг гарантував запас ходу близько 160 км. Заповнити заряд можна було трьома способами: від побутової електромережі за 8 годин, від 400-вольта терміналу за 20 хвилин (на 80%) і шляхом повної заміни за технологією Quick Drop. Прототип вийшов досить обтічним і швидким. Коефіцієнт аеродинамічного опору Сх становив 0,25, розгін до сотні займав 5 секунд, заявлена максималка - 180 км / годину. 

Однак в DeZir вражають не тільки характеристики і революційний дизайн, що знайшли застосування в багатьох серійних моделях компанії. Але також і той факт, що цей концепт-кар надихнув творців перегонового Renault Sport R.S. 01, який брав участь в Renault Sport Trophy, і прототипу A110-50 марки Alpine, також є невід'ємною частиною історії Renault. 

Печать  E-mail

Связанные материалы